BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wójcik-Karpacz Anna
Tytuł
Jakościowe kryteria identyfikacji małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
Quality Criteria of Identification of Small and Medium Enterprises in Poland
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 983, t. 2, s. 545-553, bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Small business, Enterprise management
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest próba sprecyzowania pojęcia małego i średniego przedsiębiorstwa przy zastosowaniu kryteriów jakościowych. Pozwalają one odróżnić małe i średnie przedsiębiorstwa od dużych.

In the following article the issue of identification of small and medium enterprises is presented with a main focus on quality criteria of qualification to this enterprise sector. The fact of correct determination of company's size, both for the company itself and for other institutions in business environment, was indicated as a matter of considerable importance. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Czermiński A., Czerska M., Nogalski B., Rutka R., Apanowicz J. (2001): Zarządzanie organizacjami. TNOiK, Toruń.
  2. Dobrzyński M. (2000): Zarządzanie potencjałem społecznym. Wyd. Międzynarodowa Szkoła Menedżerów, Warszawa.
  3. Gierszewska G., Romanowska M. (2002): Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. PWE, Warszawa.
  4. Griffin R. W. (1996): Podstawy zarządzania organizacjami. PWN, Warszawa.
  5. Machaczka J. (1999,): Podstawy zarządzania. Wyd. Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.
  6. Porter M.E. (2001): Porter o konkurencji. PWE, Warszawa.
  7. Porter M.E. (1996): Strategia konkurencji. PWE, Warszawa.
  8. Poznańska K., Schulte-Zurhausen M. (1994): Kryteria klasyfikacji małych i średnich przedsiębiorstw. "Przegląd Organizacji" nr 2.
  9. Strużycki M. (2002): Zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem. Uwarunkowania europejskie. Difin, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu