BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zuzek-Dominik Dagmara
Tytuł
Ekonomiczne i jakościowe znaczenie produkcji napojów alkoholowych w Polsce
Economic and Quality Significance of the Production of Alcohol Beverages in Poland
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 983, t. 2, s. 607-612, bibliogr. 7 poz.
Tytuł własny numeru
Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
Słowa kluczowe
Produkcja napojów alkoholowych, Rynek napojów alkoholowych
Alcohol production, Alcoholic beverages market
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono i omówiono dane dotyczące produkcji napojów alkoholowych w Polsce i wpływów do budżetu państwa wynikających z tytułu akcyzy na wyroby alkoholowe.

The changes in alcohol sector are different from the structural and evolutionary processes in the other branches of food industry. In the alcohol secton higher production had not the place. There not the big investments and quick privatisation (particulary on the spirit branches). Only changes were the development of production assortment and betterment of quality and trade attractiveness. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Kilijanek K. (2000): Czarny scenariusz trwa. "Rynki Alkoholowe" nr 11, s. 16.
  2. Lisiecka K. (1992): Jakość a marketing. "Problemy Jakości" nr 2, s. 15.
  3. Markiewicz W. (2002): Laffer na bani. "Polityka" nr 29, s. 24. "Polityka" 2002 nr 49, s. 36.
  4. Tomasik H. (2002): Obniżka akcyzy na alkohol jest realna, ale nie natychmiast. "Rynki Alkoholowe" nr 5, s. 36.
  5. Urban St. (1996): Marketing produktów spożywczych. AE we Wrocławiu, Wrocław.
  6. Żmija J. (1996): Wybrane elementy rynku rolno-żywnościowego. [W:] Podstawy ekonomii rynku i marketingu w gospodarce żywnościowej. Red. J. Żmija, L. Strzelczak. Akademia Rolnicza, Kraków.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu