- Autor
- Wiktor Jan W.
- Tytuł
- Otoczenie marketingowe przedsiębiorstw w perspektywie integracji Polski z Unią Europejską
The Marketing Environment of Enterprises from the Perspective of Poland's Integration with the European Union - Źródło
- Zarządzanie i Marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998, s. 35-40, bibliogr. 10 poz.
- Słowa kluczowe
- Zmiany organizacyjne, Integracja gospodarcza Polski z UE, Przedsiębiorstwo na rynku, Otoczenie przedsiębiorstwa, Euromarketing, Jednolity rynek wewnętrzny
Organisational change, Poland's economic integration with the EU, Enterprise in the market, Enterprise environment, Euromarketing, European Single Market - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Celem artykułu, było zwrócenie uwagi na proces tworzenia się nowego otocznia rynkowego przedsiębiorstw polskich, czyli makrootocznia i po przyłączeniu się do Unii także mikrootoczenia. Główną płaszczyzną rozważań była identyfikacja kluczowych sił makrootoczenia, które stanowią źródło możliwych szans i zagrożeń dla przedsiębiorstw tworzonych w wyniku procesu integracji z Unią Europejską. Artykuł jest jedynie próbą spojrzenia na proces integracji przez pryzmat marketingu, w tym zwłaszcza euromarketing i ukazania go w kontekście rozpoczętej transformacji otoczenia rynkowego przedsiębiorstw.
In this article thge author forwards the thesis that the process of Poland's integration with the European Union is one of the principal determinants of change in the marketing macro-environment of enterprises. (short original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- Język
- pol