BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gieracz Marcin
Tytuł
Rynek freelancerów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 11, s. 9-11
Słowa kluczowe
Formy zatrudnienia, Telepraca, Filozofia działania przedsiębiorstwa, Pracownicy najemni
Employment forms, Teleworking, Enterprise operation philosophy, Hired worker
Abstrakt
Zdaniem autora, polski rynek reklamowy w większości implementuje wszystko to, co sprawdziło się na rynkach zachodnich i stało się tam standardem. Agencje rozdrabniają się na bardziej specjalistyczne podmioty, oferujące zróżnicowane, zaawansowane narzędzia i usługi marketingowe. Wraz z tym zjawiskiem coraz ważniejszą rolę na rynku zaczynają odgrywać freelancerzy Jednak autor odnosi wrażenie, że te usługi, w takim rozumieniu, jakie obowiązuje na Zachodzie, a zwłaszcza w USA, na rodzimym rynku nie istnieją. Artykuł jest wynikiem rozmów przeprowadzonych przez niego z polskimi freelancerami.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu