BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Staniszewski Marek
Tytuł
Zbuduj sobie Burj Al Arab
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 11, s. 30-33
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Plan marketingowy, Polityka marketingowa, Strategia komunikowania
Marketing communication, Marketing plan, Marketing policy, Communication strategy
Abstrakt
Autor przekonuje, że używając znaku, konsekwentnie wzbogacając jego znaczenie, można symbole tworzyć pamiętając, że do ich odczytania konieczne będzie wspólne doświadczenie pewnej zbiorowości (np. konsumentów, użytkowników). Musi istnieć to „coś", co ich łączy i pozwala przeżywać coś istotnego, ważnego, wspólnego. Zdaniem autora próbując zrozumieć istotę symbolu, możemy bardziej świadomie wykorzystywać znaki w komunikacji z nabywcą i nawet samo logo może stać się znakiem rozpoznawczym, wskazującym na „swojego". Na tym polega paradoks symbolu, że pokazując mniej, komunikujemy więcej i pełniej – pisze autor.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu