BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kołodziejczyk Anna
Tytuł
Przepis na odpowiedzialność
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 11, s. 62-64, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Strategia komunikowania, Kampanie społeczne, Public relations
Corporate Social Responsibility (CSR), Communication strategy, Social campaigns, Public relations
Abstrakt
Autorka zauważa, że coraz więcej konsumentów deklaruje, że w swoich decyzjach zakupowych uwzględnia odpowiedzialność społeczną firm. Rośnie też liczba pracowników, dla których ma znaczenie, jak przedsiębiorstwo dba o nich, otoczenie biznesowe i przyrodę, a firma prowadząca działalność z uwzględnieniem zasad odpowiedzialności społecznej musi być świadoma potrzeby kompleksowego spojrzenia na obszary swojego funkcjonowania. Zdaniem autorki CSR to nie pakiet pojedynczych programów i akcji, ale spójna koncepcja zarządzania. Wprowadzając tę filozofię w struktury firmy, należy przeanalizować całokształt jej relacji - od relacji z pracownikami przez społeczność lokalną po przełożenie prowadzonej działalności na okoliczną lub globalną przyrodę.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. "Sztuka Public Relations", Warszawa 2006, rozdział A.Tyszkiewicz: "CSR - wybór czy konieczność?"
  2. www.dobrybiznes.info
  3. www.ec.europa.eu/employment_social/soc-dial/csr/greenpaper_pl
  4. www.edudemo.org.pl
  5. www.epr.pl
  6. www.odpowiedzialnybiznes.pl
  7. www.pozytek.gov.pl
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu