BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gospodarek Katarzyna
Tytuł
Udana konferencja prasowa
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 12, s. 69-71
Słowa kluczowe
Public relations, Konferencje, Planowanie scenariuszowe, Komunikowanie marketingowe
Public relations, Conferences, Scenario planning, Marketing communication
Abstrakt
Według autorki kluczową kwestią pozwalającą zmaksymalizować szansę na udaną konferencję prasową jest zrozumienie, że taką imprezę organizuje się przede wszystkim dla dziennikarzy, a dla klienta dopiero w drugiej kolejności. Autorka zastrzega, że trzeba mieć świadomość, że robi się konferencję po to, by przekazać istotne dla klienta treści, jednak niepotrzebna lub zbyt marketingowa konferencja może jej zdaniem bardzo zaszkodzić wizerunkowi firmy, dlatego warto wyznaczyć sobie jasny cel, by przyświecał konferencji. W artykule zamieszczono szereg porad dotyczących organizacji tego rodzaju wydarzenia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu