- Autor
- Trzeciak Dawid
- Tytuł
- Wartość negatywnych opinii
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2008, nr 12, s. 76-78
- Słowa kluczowe
- Ocena wyrobów, Ocena przedsiębiorstwa, Zachowania konsumenta, Strategia komunikowania
Evaluation of products, Evaluation enterprises, Consumer behaviour, Communication strategy - Firma/Organizacja
- Apple Inc.
- Abstrakt
- Zdaniem autora większość pejoratywnych spostrzeżeń na temat produktu pochodzi od konsumentów, którzy zostali nieodpowiednio potraktowani przez firmę, dlatego że często, podczas zgłaszania usterek lub problemów dotyczących produktów, internauci spotykają się z nieadekwatną do oczekiwanej obsługą klienta. Nieodpowiednio obsłużeni zaczynają rozgłaszać nieprzychylne opinie o produkcie, i co najgorsze, przestają wtedy koncentrować się wyłącznie na rzeczywistych niedociągnięciach. Przełomowym punktem w relacji klient - firma staje się zdaniem autora sposób, w jaki firma zareaguje na negatywne opinie internautów: tak naprawdę to dopiero ten moment znacząco wpłynie na recenzję, jaką zyska produkt.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol