BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Trzeciak Dawid
Tytuł
Wartość negatywnych opinii
Źródło
Marketing w Praktyce, 2008, nr 12, s. 76-78
Słowa kluczowe
Ocena wyrobów, Ocena przedsiębiorstwa, Zachowania konsumenta, Strategia komunikowania
Evaluation of products, Evaluation enterprises, Consumer behaviour, Communication strategy
Firma/Organizacja
Apple Inc.
Abstrakt
Zdaniem autora większość pejoratywnych spostrzeżeń na temat produktu pochodzi od konsumentów, którzy zostali nieodpowiednio potraktowani przez firmę, dlatego że często, podczas zgłaszania usterek lub problemów dotyczących produktów, internauci spotykają się z nieadekwatną do oczekiwanej obsługą klienta. Nieodpowiednio obsłużeni zaczynają rozgłaszać nieprzychylne opinie o produkcie, i co najgorsze, przestają wtedy koncentrować się wyłącznie na rzeczywistych niedociągnięciach. Przełomowym punktem w relacji klient - firma staje się zdaniem autora sposób, w jaki firma zareaguje na negatywne opinie internautów: tak naprawdę to dopiero ten moment znacząco wpłynie na recenzję, jaką zyska produkt.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu