BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borkowski Tomasz
Tytuł
Bank w kanale
Źródło
Gazeta Bankowa, 2009, nr 5, s. 48, 50
Słowa kluczowe
Banki, Internet, Komunikowanie marketingowe
Banks, Internet, Marketing communication
Abstrakt
Truizmem jest już powtarzać, że przyszłość należy do mediów elektronicznych. Dziś, dzięki internetowi, wszyscy - także banki - mogą już tworzyć własne media. W komunikacji banku z klientami lub nawet własnymi pracownikami można z mediów elektronicznych korzystać w różny sposób - oraz wykorzystywać je lepiej lub gorzej. Dziś już nie tylko własna strona internetowa, której brak byłby biznesowym samobójstwem, ale także korzystanie z innych serwisów (np. YouTube lub społecznościowych), albo tworzenie telewizji korporacyjnej może stanowić kanał komunikacji marketingowej. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu