BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borkowski Tomasz
Tytuł
Zmienić markę z miarką
Źródło
Gazeta Bankowa, 2009, nr 8, s. 49-53
Słowa kluczowe
Strategia zmiany wizerunku marki, Banki, Znaki towarowe, Marka, Marka banku
Rebranding, Banks, Trademarks, Brand, Bank brand
Abstrakt
Zmiana szyldu, czy zmiana firmy? Kosmetyka, czy rewolucja? Czy rebranding w banku niesie ze sobą więcej niebezpieczeństw, czy korzyści? Po zmianie marki, na rynku pojawia się nieznana lub zmodyfikowana nazwa, nowy logotyp, inny wizerunek i odmienna strategia marketingowa. Czy pod nową marką firma staje się też nową firmą? Tu już bywa różnie. W bankach jednak zmiany bywają ogromne. Rebranding jest najczęściej efektem zmiany stosunków własnościowych. Ale nie zawsze. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu