BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rędziak Michał, Duraj Jakub
Tytuł
Multimedia w przestrzeni sprzedażowej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 1, s. 9-10, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Innowacje w sprzedaży, Sprzedaż, Reklama multimedialna, Multimedia
Innovations in sales, Sale, Multimedia advertising, Multimedia
Abstrakt
Autorzy zauważają, że multimedia coraz śmielej atakują nas w zewnętrznych i wewnętrznych przestrzeniach publicznych: wyświetlacze towarzyszą nam w drodze do pracy i podczas zakupów, nie tylko zachęcają do nabycia produktu i walczą o naszą uwagę, ale także informują o otaczającym nas świecie. Cyfrowe ekrany w publicznych i komercyjnych przestrzeniach stają się codziennością, a w miejscach sprzedaży już dawno króluje dźwięk. Autorzy powołują się na badania, z których wynika, że muzyka przyczynia się do zwiększenia sprzedaży, a większość konsumentów zwraca uwagę na cyfrowe ekrany i uważa je za pożyteczne.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. The Arbitrom Retail Media Study - Volumne II: Consumer Interest and Acceptance of Video Displays in Retail Environments, Arbitron Inc. 2005.
  2. http://www.digitalsignagetoday.com.
  3. http://www.panphonics.com.
  4. Shop X: Where's the Store Heading? (Review Report), Datamonitor, 2007, http://www.datamonitor.com.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu