BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ruszczak Piotr
Tytuł
Rynek reklamowy 2009
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 1, s. 33-35
Słowa kluczowe
Reklama, Rynek reklamy, Wydatki na reklamę, Prognostyka
Advertising, Advertising market, Expenditures on advertising, Forecaster
Uwagi
Zawiera tabele: [1] Wydatki reklamowe i ich prognozy na świecie w podziale na regiony (główne media: telewizja, prasa, outdoor, internet, kino), [2] Dynamika (zmiana proc. rok do roku) wydatków dla poszczególnych regionów (główne media), [3] Udział poszczególnych klas mediów w globalnym torcie reklamowym, lata 2006-2010.
Abstrakt
Autor sądzi, że analitycy rynku reklamowego są zagubieni i nie ma wątpliwości, że sytuacja i nastroje będą się zmieniały bardzo dynamicznie, w miarę tego, jak reklamodawcy, którzy odpowiadają za inwestycje marketingowe, zaczną odsłaniać karty i dookreślać plany na najbliższe miesiące. Autor zauważa, że choć nie wiadomo jeszcze, jakie będą rzeczywiste efekty spowolnienia gospodarczego i jak odbiją się one na branży reklamowej, pojawiają się już pierwsze, nieśmiałe wypowiedzi, z których wynika, że kryzys zakończy się całkiem szybko, bo już w roku 2010. Według autora warto jednak zachować dystans do tych prognoz.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu