BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietkun Paweł
Tytuł
Klient potrafi liczyć
Źródło
Gazeta Bankowa, 2008, nr 33, s. 12-13
Słowa kluczowe
Banki, Metody promocji, Promocja usług bankowych, Produkty bankowe
Banks, Promotion methods, Promotion of banking services, Bank product
Abstrakt
Pytanie, ile polski sektor finansowy zarobi na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie tylko z pozoru jest proste. Bezpośrednie przełożenie olimpiady na banki wydaje się małe – dotyczy dokładnie takich pieniędzy, jakie z użyciem kart płatniczych zostawią polscy goście w Pekinie. Karty olimpijskie i lokaty związane z igrzyskami to produkty, do których Polacy podchodzą coraz ostrożniej. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu