BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pietkun Paweł
Tytuł
ING na kółkach
Źródło
Gazeta Bankowa, 2008, nr 34, s. 47-48
Słowa kluczowe
Banki, Obsługa klienta, Strategia obsługi klienta
Banks, Customer service, Customer service strategy
Firma/Organizacja
ING Bank Śląski SA
Abstrakt
Szefowie instytucji finansowych przyznają, że zdalna bankowość ma w Polsce swoje pięć minut, które z pewnością skończy się jej sukcesem w starciu z tradycyjnymi sposobami kontaktów z klientami. Rzecz nie tylko w tym, że jest to dla klientów znacznie wygodniejsze, ale również w ogromnych oszczędnościach dla samych bankowców. Likwidacja stanowisk obsługi klienta detalicznego to ogromne oszczędności, które można przeznaczyć na rozwój nowych technologii. Ale co z tego, skoro internet w Polsce nie jest aż tak popularny, jak prognozowali specjaliści jeszcze pięć lat temu. Poza tym pieniądze to wartość, o której klienci wolą rozmawiać z żywym pracownikiem banku. A skoro klient nie ma internetu i woli wykonać pewną pracę, aby mieć kontakt ze swoimi środkami, banki wychodzą klientom naprzeciw i niezależnie od okienek kasowych w oddziałach przygotowują strefy samoobsługowe - z dostępem do internetu i darmowego telefonu, przez który można się kontaktować z działem obsługi klienta. Ważne jest. żeby w każdej takiej strefie zachować kolorystykę charakterystyczną dla banku i promować najnowsze produkty. A możliwości promocyjnych jest bardzo wiele - od ścian z elementami graficznymi, po reklamy umieszczane na sprzęcie elektronicznym oraz wyświetlające się w bankomatach i wpłatomatach. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu