BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Altkorn Jerzy
Tytuł
Przewaga konkurencyjna uczelni
Competitive Advantage of College
Źródło
Zarządzanie i Marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 2003, s. 7-17
Słowa kluczowe
Szkolnictwo wyższe, Przewaga konkurencyjna
Higher education, Competitive advantage
Abstrakt
Budując przewagę konkurencyjna uczelni, należy mieć na uwadze zarówno potrzeby odbiorców, jak i strategie konkurentów. Autor omówił w kolejnych podpunktach jakie czynniki decydują o utrzymaniu przewagi konkurencyjnej uczelni. Zaliczył do nich: strategię i innowacje, nauczycieli i szeroko pojętą treść nauczania, opłaty za studia oraz lokalizację i promocję uczelni.

The author discussed factors which determined competitive advantage of college. There are: strategy and innovation, teachers and content of teaching, tuition, location and promotion of collage. (MP)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu