BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piątek Artur
Tytuł
Programy lojalnościowe w mediach interaktywnych
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 2, s. 10-12
Słowa kluczowe
Programy lojalnościowe, Budowanie lojalności klienta, Strategia komunikowania, Nowe technologie
Loyalty programs, Cultivation customer loyalty, Communication strategy, High-tech
Abstrakt
Zdaniem autora kluczem do zbudowania lojalności w internecie jest ciągłe uczenie się użytkownika i personalizacja komunikacji. Autor przekonuje, że kampanie wciąż zbyt często są pojedynczymi epizodami skierowanymi do anonimowego użytkownika, a w kolejnych akcjach nie wyciąga się wniosków z wyników poprzedniej. Tymczasem komunikacja w sieci może i powinna układać się w scenariusz, który uczy, jak postępować z klientem, i wyciąga wnioski przy kolejnym spotkaniu. Za najważniejsze interaktywne narzędzia do budowy programów lojalnościowych autor uważa strony www, SMS/MMS oraz wiele nowych narzędzi, które nie są jeszcze masowe, ale już warto na nie zwrócić uwagę.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu