BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Staniszewski Marek
Tytuł
Konsumenci z trzeciej fali
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 2, s. 32-34, bibliogr. 1 poz.
Słowa kluczowe
Świadomość konsumenta, Preferencje konsumenta, Psychologia konsumenta, Strategia masowej indywidualizacji
Consumer awareness, Consumer preferences, Consumer psychology, Mass customization strategy
Abstrakt
Zdaniem autora kluczem do zbudowania lojalności w internecie jest ciągłe uczenie się użytkownika i personalizacja komunikacji. Autor przekonuje, że kampanie wciąż zbyt często są pojedynczymi epizodami skierowanymi do anonimowego użytkownika, a w kolejnych akcjach nie wyciąga się wniosków z wyników poprzedniej. Tymczasem komunikacja w sieci może i powinna układać się w scenariusz, który uczy, jak postępować z klientem, i wyciąga wnioski przy kolejnym spotkaniu. Za najważniejsze interaktywne narzędzia do budowy programów lojalnościowych autor uważa strony www, SMS/MMS oraz wiele nowych narzędzi, które nie są jeszcze masowe, ale już warto na nie zwrócić uwagę.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Alvin Toffler, Trzecia fala, przeł. Ewa Woydyło i Michał Kłobukowski, Warszawa PIW 1997.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu