BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Domańska Katarzyna
Tytuł
Kim jest prosument
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 2, s. 35-38
Słowa kluczowe
Konsument, Świadomość konsumenta, Ustawa o przeciwdziałaniu praktykom monopolistycznym i ochronie interesów konsumentów, Komunikowanie marketingowe
Consumer, Consumer awareness, Polish Act on Counteracting Monopolistic Practices and Protection of Consumer Interests, Marketing communication
Abstrakt
Zdaniem autorki dzisiejszy konsument nie tylko jest aktywnym uczestnikiem dialogu (z firmą, producentem), ale także potrafi zainicjować ten dialog i wpływać na jego przebieg. Słuszne według autorki wydaje się nazwanie takiego konsumenta - prosumentem, czyli kimś, kto już nie jest biernym odbiorcą przekazów marketingowych i reklamowych. Prosument to aktywny, często przejmujący inicjatywę ktoś mający wiedzę o produkcie/marce, dzielący się tą wiedzą na dobre i na złe (dla producenta/firmy). Autorka pisze, że prosument to także partner w biznesie - bierze udział w tworzeniu nowych rozwiązań (produktowych, logistcznych, jakościowych).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu