BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Żółtek Dagmara
Tytuł
Marki zbiorowej wyobraźni
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 2, s. 39-43
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Użytkownicy internetu, Świadomość konsumenta, Zachowania konsumenta
Marketing communication, Internet users, Consumer awareness, Consumer behaviour
Abstrakt
Autorka, obserwując dynamikę zmian w do niedawna tak znajomej gospodarce, zastanawia się, co nas czeka w niedalekiej przyszłości. Jej zdaniem zjawiska już przenikające do biznesu sprawią, że powstanie nowy typ gospodarki, w której firmy wraz z prosumentami będą współtworzyć nową jakość produktów. Według autorki konsument XXI wieku to konsument odważny, świadomy siebie i swoich potrzeb, ciekawy nowości i wymagający, ma on pewne wybijające się cechy, wyraźnie różnicujące go od konsumenta „starej ery". Jedną z najbardziej charakterystycznych jest jego stosunek do technologii.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu