BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gospodarek Katarzyna
Tytuł
Siła newsa i waga pióra
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 2, s. 76-79
Słowa kluczowe
Public relations, Prasa, Komunikowanie skuteczne, Zarządzanie informacją
Public relations, Press, Effective communication, Information management
Abstrakt
Artykuł zawiera szereg porad na temat tego, jak powinna być skonstruowana informacja prasowa. Autorka przekonuje, że jest to jedno z podstawowych narzędzi PR i codzienność dla konsultantów. Tymczasem wyniki badań opinii dziennikarzy o PR-owcach, podane w artykule, nie zostawiają suchej nitki na ich umiejętnościach w zakresie przygotowywania materiałów prasowych. Pytani o jakość otrzymywanych tekstów wymieniają jednym tchem ich wady: nachalna promocja, niezgodność z profilem tematycznym redakcji, błahy temat, nieciekawa treść, zła jakość techniczna dołączonych materiałów graficznych, a także błędy językowe, używanie bełkotu marketingowego, cukierkowatość stylu i podawanie nieprawdziwych informacji. Autorka podpowiada jak tych błędów unikać.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu