BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chotkowski Jacek, Rembeza Jerzy
Tytuł
Tworzenie strategii rynkowych przedsiębiorstw hodowlano-nasiennych ziemniaka w Polsce
The Formation of Market Strategies for the Potato Breeding and Seeding Companies
Źródło
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia, 2003, R. 2, nr 1, s. 107-114, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe
Strategia rynkowa, Strategia rozwoju rolnictwa, Przedsiębiorstwo przemysłowe, Ziemniaki, Nasiennictwo
Market strategy, Agricultural development strategy, Industrial enterprises, Potatoes, Seed
Uwagi
summ., streszcz.
Abstrakt
W artykule przedstawiono założenia koncepcji strategii rynkowej w firmach przemysłu nasiennego w Polsce na przykładzie przedsiębiorstw hodowlano-nasiennych ziemniaka.

This article presents the potato breeding and seeding companies, what illustrates the premises of the market strategy's conception of seed industry in Poland. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1644-0757
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu