- Autor
- Żelazna Krystyna, Kowalczuk Iwona
- Tytuł
- Zachowania młodych konsumentów na rynku napojów bezalkoholowych
Young Consumers Behaviour on Non-Alkoholic Beverages - Źródło
- Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia, 2003, R. 2, nr 1, s. 127-134, bibliogr. 4 poz.
- Słowa kluczowe
- Konsumpcja żywności, Zachowania konsumenta, Rynek napojów bezalkoholowych, Młodzież
Food consumption, Consumer behaviour, Non-alcoholic beverages market, Youth - Uwagi
- summ., streszcz.
- Abstrakt
- Na podstawie wyników badań ankietowych przedstawiono zachowania młodych konsumentów na rynku napojów bezalkoholowych. Dane dotyczą powszechności, częstotliwości oraz uwarunkowań i okoliczności konsumpcji poszczególnych rodzajów napojów bezalkoholowych przez dzieci i młodzież, a także preferencji badanych w zakresie smaku, marki i opakowań analizowanych grup napojów.
The aim of this article was presentation young consumers' behaviour on non-alcoholic beverages market, basing on the results of a questionnaire research. The data included in the paper concern frequency, conditions and circumstances of different kinds of non-alcoholic beverages consumption and young people preferences as far as a taste, brand and packages of particular beverages are concerned. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1644-0757
- Język
- pol






