BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Żelazna Krystyna, Kowalczuk Iwona
Tytuł
Zachowania młodych konsumentów na rynku napojów bezalkoholowych
Young Consumers Behaviour on Non-Alkoholic Beverages
Źródło
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia, 2003, R. 2, nr 1, s. 127-134, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Konsumpcja żywności, Zachowania konsumenta, Rynek napojów bezalkoholowych, Młodzież
Food consumption, Consumer behaviour, Non-alcoholic beverages market, Youth
Uwagi
summ., streszcz.
Abstrakt
Na podstawie wyników badań ankietowych przedstawiono zachowania młodych konsumentów na rynku napojów bezalkoholowych. Dane dotyczą powszechności, częstotliwości oraz uwarunkowań i okoliczności konsumpcji poszczególnych rodzajów napojów bezalkoholowych przez dzieci i młodzież, a także preferencji badanych w zakresie smaku, marki i opakowań analizowanych grup napojów.

The aim of this article was presentation young consumers' behaviour on non-alcoholic beverages market, basing on the results of a questionnaire research. The data included in the paper concern frequency, conditions and circumstances of different kinds of non-alcoholic beverages consumption and young people preferences as far as a taste, brand and packages of particular beverages are concerned. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1644-0757
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu