BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gorzeń Wojciech
Tytuł
Zarządzanie cenami
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 3, s. 14-17
Słowa kluczowe
Ceny, Polityka cenowa, Strategia cen, Ruch cen
Prices, Pricing policy, Pricing strategies, Price trend
Abstrakt
Autor w tekście zastanawia się, jak efektywnie zarządzać cenami, co zrobić, żeby dobrać optymalnie ceny oferowanych produktów/usług i czym się kierować podczas podejmowania decyzji o ich zmianach. Powołuje się on na ekspertów, według których istnieje pięć elementów, które składają się na właściwy, prowadzący do sukcesu proces wprowadzania zmian. Są to: zrozumienie zależności między zyskiem a wolumenem, jasne sformułowanie celów, wybór metody wdrożenia, zewnętrzna i wewnętrzna komunikacja zmiany ceny ora efektywne wdrożenie i kontrola efektów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu