BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sanowska Anna
Tytuł
Esencja informacji
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 3, s. 18-20
Słowa kluczowe
Informacja, Zarządzanie informacją, Polityka informacyjna, Public relations, Oczekiwania klientów
Information, Information management, Information policy, Public relations, Customer expectations
Uwagi
Zawiera tabelę: Zestawienie zalet i wad w przypadkach prowadzenia monitoringu: we własnym zakresie, poprzez firmę PR i poprzez firmę specjalistyczną.
Abstrakt
Autorka zauważa, że rynek monitoringu mediów w Polsce wciąż jeszcze jest młody, a zmiany determinuje rozwój technologii i oczekiwania klientów. Od kilku lat popularny jest dostęp do wyników monitoringu online, zaraz po ukazaniu się danej publikacji, poprzez dostosowane do potrzeb klienta platformy internetowe. Autorka wyjaśnia, że dynamicznie rośnie zapotrzebowanie na coraz bardziej kompleksowe usługi - analizy ilościowe i jakościowe zgromadzonych przekazów czy bazy danych, takich jak na przykład baza kontaktów do dziennikarzy. Jej zdaniem jakość tych usług znacząco poprawiła się dzięki zastosowaniu zaawansowanych rozwiązań informatycznych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu