BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wilkanowicz Dorota, Mazur Paulina
Tytuł
Uwaga, ciąć ostrożnie!
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 3, s. 88-90
Słowa kluczowe
Zarządzanie kapitałem ludzkim, Zarządzanie w kryzysie, Wizerunek przedsiębiorstwa, Public relations
Human Capital Management, Crisis management, Company image, Public relations
Abstrakt
Autorki zauważają, że czasy kryzysu zmuszają zarządy do przygotowania strategii komunikacji marketingowej nie tylko z klientem, ale z pracownikami oraz otaczającym środowiskiem, postrzegającym organizację nie tylko przez pryzmat dostarczanego produktu czy usługi. W artykule pada pytanie: jak podjąć dobrą decyzję, która ograniczy koszty, ale nie przyniesie strat wizerunkowych? Według autorek nie ma prostych recept, dlatego dziś wyzwaniem dla marketingu, PR-u i HR-u jest odszukanie złotego środka i podjęcie decyzji równoważących oszczędności i konsekwentną, spójną komunikację z rynkiem. Warto bowiem ich zdaniem utrzymywać w oczach obecnych i potencjalnych pracowników wizerunek firmy jako pewnie kroczącego stratega, który ma wizję i odważnie planuje przyszłość.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu