BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sitarska Monika
Tytuł
Procesy biznesowe marketingu jako podstawa informatyzacji zorientowanej na łańcuch dostaw
Business Process Transaction as the Basis of Value Chain Oriented Information Technology Implementation
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (10), 2007, nr 1150, s. 171-186, tab., bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Seminarium międzykatedralne "Systemy informacyjne w zarządzaniu" zorganizowane z okazji jubileuszu 40-lecia pracy naukowej prof. zw. dra hab. Adama Nowickiego
Słowa kluczowe
Marketing, Menedżer, Potrzeby informacyjne, Strategia marketingowa
Marketing, Manager, Information needs, Marketing strategy
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zanalizowano procesy biznesowe stanowiące podstawowy obszar decyzyjny dla menadżerów działów marketingowych. Zidentyfikowano ich potrzeby informacyjne oraz przedstawiono kryteria analizy potrzeb informacyjnych oraz zakres funkcjonalny informacji. Scharakteryzowano zbiór procesów biznesowych marketingu, które zostały uporządkowane w łańcuch wartości zorientowany na klienta i jego potrzeby.

The main subject of the paper is to present business processes analysis. These processes are the main decision area for managers of marketing departments. The aim of the article is also to show the optimal collection of marketing processes. The suitable information and data supply and implementation of adequate information technology will support decision and information area of marketing on every level of management in enterprises. These processes have been sorted in customer-oriented value chain, which takes into account customer needs. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Jarosz A., Marketing partnerski jako sposób usprawnienia marketingowych systemów informacyjnych [w:] Doskonalenie wielopoziomowych systemów informacyjnych, red. A. Nowicki, AE, Wrocław 1999.
  2. Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994a.
  3. Kotler Ph., Marketing, Prentice-Hall, Inc., London 1994b.
  4. Kotler Ph., Armstrong G., Marketing, An Introduction, Prentice Hall, New Jersey 1994.
  5. McCarthy E.J., Perreault W.D., Basic Marketing, IRWIN, Sydney 1993.
  6. Payne A., Marketing usług, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996.
  7. Porter M., Porter o konkurencji, PWE, Warszawa 2001.
  8. Todman C, Projektowanie hurtowni danych, WNT, Warszawa 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3858
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu