BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sowińska-Bonder Katarzyna, Kaźmierczak Artur
Tytuł
Pracownik nasz pan? (2)
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2009, nr 1, s. 60-62
Słowa kluczowe
Lojalność pracowników, Dobór pracowników, Popyt na pracowników
Employee loyalty, Employees' recruitment, Demand for workers
Uwagi
Zawiera rysunek: Model retencyjny Deloitte
Abstrakt
W niniejszym artykule zaprezentowano jak kompleksowo budować relacje z kluczowymi pracownikami. W całym procesie budowania lojalności pracownika bardzo ważna jest właściwa z nim komunikacja, a więc uświadamianie go o wartości całego pakietu, który jest oferowany. Często jednak pracownicy porównują oferty jedynie na podstawie wynagrodzenia zasadniczego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Deloitte Research "It's 2008: Do You Know Where Your Talent Is? Why Acquisition and Retention Strategies Don't Work".
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu