BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skiba Artur
Tytuł
(Bez)sensowna kontroferta
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2009, nr 1, s. 63-65
Słowa kluczowe
Lojalność pracowników, Dobór pracowników, Popyt na pracowników
Employee loyalty, Employees' recruitment, Demand for workers
Abstrakt
W niniejszym artykule zawarto wskazówki, co zrobić, by pracownika, który zgodził się zostać w firmie, zatrzymać jak najdłużej. Udzielono próby odpowiedzi na pytania czy pracownika należy zatrzymać czy też pozwolić mu odejść. Omówiono przypadki, w których nie warto "na siłę" zatrzymywać pracownika w firmie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu