BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Borkowski Tomasz
Tytuł
PR w kryzysie czy na kryzys PR?
Źródło
Gazeta Bankowa, 2008, nr 43, s. 49-51
Słowa kluczowe
Agencje public relations, Menedżer public relations, Opinia publiczna, Zarządzanie w kryzysie, Kryzys finansowy
Public relations agencies, Public relations manager, Public opinion, Crisis management, Financial crisis
Abstrakt
Ekonomiści spierają się, w jakim stopniu kryzys na światowych rynkach dotknie Polski. Nas zainteresowało, w jakim stopniu odbije się on na kadrach i działalności bankowych działów public relations. Zakładając na wstępie, że kryzys finansowy w ogóle dotknie w poważniejszym stopniu polskiego rynku, co przepowiadają pesymiści, a optymiści nadal kwestionują – może on mieć swoje konsekwencje na rozmaitych polach. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu