BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Winkler Renata (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Projektowanie i przygotowanie szkoleń komunikacyjnych
The Design and Preparation of Communication Training
Źródło
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2008, nr 765, s. 93-103, bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Szkolenie pracowników, Ocena programów szkoleniowych, Inwestowanie w kapitał ludzki
Manpower training, Training programme evaluation, Investments in human capital
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono główne przesłanki skutecznego szkolenia. Omówiono założenia projektowania, przeprowadzania i oceny szkoleń komunikacyjnych. Zaprezentowano typy ofert szkoleń komunikacyjnych.

The starting point for the deliberations undertaken in the article is the importance of training for carrying out internal transformations within an organisation to allow it to adjust to existing market conditions. Next, the author presents the fundamental requirements and assumptions of good practice that must be applied when designing training courses within an organisation. A major part of the article is devoted to a detailed discussion of the process of designing and preparing communication training.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Сох Т. [1991], The Multicultural Organization, „Academy of Management Executive”, vol. 5, nr 2.
  2. Dervitsiotis K.N. [2002], The Importance of Conversations-for-action for Effective Strategic Management, „Total Quality Management”, vol. 13, nr 8.
  3. Diamante T., Reid Ch.L., Giglio L. [1995], Make the Right Training Move, „HR Magazine”, vol. 40, nr 3.
  4. Dziuba D.T. [2000], Gospodarki nasycone informacją i wiedzą, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.
  5. Koonce R. [2001], Redefining Diversity, „Training and Development”, vol. 55, nr 12.
  6. Koppett K. [2003], Techniki teatru improwizacji w programach szkoleniowych, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  7. Kossakowska M., Sołtysińska I. [2002], Szkolenia pracowników a rozwój organizacji, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  8. Leksykon zarządzania [2004], red. M. Romanowska, Difin, Warszawa.
  9. Łaguna M. [2004], Szkolenia. Jak je prowadzić, by..., Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.
  10. Murphy H.A., Peck Ch.E. [1980], Effective Business Communications, McGraw-Hill Book Company, New York.
  11. Rae L. [2004], Planowanie i projektowanie szkoleń, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  12. Schroeder J., Wojciechowski H. [1998], Wprowadzenie do biznesu międzynarodowego, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1898-6447
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu