BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czuba Michał
Tytuł
Sposób na średniaków
Źródło
Bank, 2009, nr 3, s. 40-42
Słowa kluczowe
Sektor bankowy, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Ocena działalności banku, Jakość usług, Obsługa klienta
Banking sector, Small business, Assessment of banking performances, Quality of services, Customer service
Kraj/Region
Stany Zjednoczone Ameryki
United States of America (USA)
Abstrakt
Klienci segmentu small business zawsze byli ważni dla amerykańskich banków. Jednak przez ostatnią dekadę amerykańskie banki bardziej skupiały się na zarządzaniu śodkami finansowymi większych firm niż na samej obsłudze tej grupy. Amerykańskie banki poszukują nowych sposobów zarządzania pieniędzmi średniej wielkości firm - usług krótkookresowego gromadzenia środków oraz automatycznego rozliczania płatności.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu