BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalczuk Iwona, Żelazna Krystyna
Tytuł
Postawy konsumentów wobec produktów markowych oraz podobnych do markowych
Consumers' Attitudes Towards Brand Products and Goods Simile to Brand Products
Źródło
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia, 2003, R. 2, nr 2, s. 59-69, bibliogr. 17 poz.
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Konsument, Marka produktu
Consumer behaviour, Consumer, Product brand
Uwagi
summ., streszcz.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano zagadnienia na temat roli marki jako czynnika warunkującego zachowania nabywcze konsumentów. Omówiono składowe kapitału marki produktu, sposoby imitacji produktów markowych, postawy konsumentów wobec produktów podobnych do markowych oraz prawną ochronę marki w Polsce.

In the paper there have been presented reflections on the role of brand, as a factor influencing consumers shopping behaviour. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1644-0757
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu