BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela
Tytuł
Wybrane bodźce aktywizujące współczesnych pracowników
Stimuli that Motivate Contemporary Employees
Źródło
Studia i Prace Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2008, nr 1, t. 1, s. 78-86, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Psychologia zarządzania, Motywowanie pracowników, Techniki motywowania, Aktywizacja pracowników
Psychology of management, Motivating employees, Motivation techniques, Employee activation
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono rolę, jaką odgrywają bodźce niematerialne w zaangażowaniu pracowników w realizowanie celów przedsiębiorstwa. Scharakteryzowano sprawny system komunikacji oraz elementy marketingu zmysłów jako bodźce aktywizujące pracowników.

In this paper the problems related to the role of chosen stimuli that motivate contemporary employees are presented. Special attention is paid to aspects of an efficient communication system as well as the skills that give rise to professional satisfaction. The key role of a friendly atmosphere in the workplace is also emphasised. This atmosphere was created by many kinds of activities - just one example of which is "senses marketing". (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Baruk A. [2006a], Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców? Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców, Dom Organizatora, Toruń.
  2. Baruk A. [2006b], Marketing person dny jako instrument kreowania wizerunku firmy, Difin, Warszawa.
  3. Effective Communication: A Leading Indicator of Financial Performance - 2005/2006 Communication ROI Study(tm) [2008], www.watsonwyatt.com./research.scsrender. asp?id=w-868&page.
  4. Kogo lubią studenci ekonomii i finansów [20081, www.cxo.pl/news/108203.html.
  5. Pollitt D. [2008|, Employee Motivation Trends, www.emeraldinsight.com/info/about_ emerald/.
  6. Pracownik terra incognita [2008|, www.cxo.pl/news/news.asp?id=107389&m=42.
  7. WorkUSA(r) 2006/2007: Debunking the Myths of Employee Engagement [2008], www. watsonwyatt.com/research/resrender.asp?id=200.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-6205
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu