BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cyfert Szymon
Tytuł
Wymiary doskonalenia procesów
Dimensions of Process Improvement
Źródło
Studia i Prace Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2008, nr 1, t. 1, s. 199-207, bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie procesami, Doskonalenie organizacji
Enterprise management, Process management, Organisation improving
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono zagadnienie doskonalenia procesów w literaturze przedmiotu oraz dokonano porównania strategicznego i operatywnego podejścia do doskonalenia procesów.

This article joins the discussion on the methods of process improvement. The article starts with a presentation of process improvement described in literature. This forms the background for the author's concept of process improvement. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Davenport T.H. [1993], Need Radical Innovation and Continuous Improvement? Integrate Process Reengineering and TQM, "Planning Review", vol. 21, nr 3.
  2. Durlik I. [2004], Projektowanie techniczno-organizacyjne procesów biznesowych w warunkach high-technology [w:] Podejście procesowe w zarządzaniu, t. 1, red. M. Romanowska, M. Trocki, Wydawnictwo SGH, Warszawa.
  3. Gruchman G. |1997|, Reorganizacja procesów biznesowych - przyszłość, teraźniejszość i (prawdopodobna) przyszłość [w:] Business Information Systems, red. W. Abramowicz, Poznań.
  4. Hammer M. [1999], Reinżynieria i jej następstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  5. Harmon P. [2003], Business Process Change, A Manager's Guide to Improving, Redesigned and Automating Processes, Morgan Kaufman Publ., San Francisco.
  6. Harrington H.J. [1995], Continuous versus Breakthrough Improvement. Finding the Right Answer, "Business Process Reengineering and Management Journal", vol. 1, nr 3.
  7. Harrington H.J., Esseling E.K.C., Nimwegen H. [1997], Business Process Improvement Workbook. Documentation, Analysis, Design, and Management of Business Process Improvement, McGraw-Hill, New York.
  8. McAdam R., O'Hare C. [1998], An Improved BPR Approach for Offline Enabling Processes, "Business Process Management Journal", vol. 4, nr 3.
  9. Muller R., Rupper P. [2000], Process Reengineering. Optymalizacja procesów zorientowanych na klienta, Astum, Wrocław.
  10. Rummler G.A., Brache A.P. [2000], Podnoszenie efektywności organizacji, PWE, Warszawa.
  11. Szumowski W. [2005], Orientacja procesowa w zarządzaniu placówką administracji samorządowej, AE we Wrocławiu, Wrocław, rozprawa doktorska (maszynopis).
  12. Zimniewicz K. [1999], Współczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-6205
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu