- Autor
- Pomykalski Andrzej
- Tytuł
- Zmiany strategiczne a konkurencyjność przedsiębiorstw na rynku globalnym
Strategic Changes and Company Competitiveness on Global Markets - Źródło
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008, nr 20, s. 303-308, bibliogr. 9 poz.
- Tytuł własny numeru
- Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce
- Słowa kluczowe
- Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Wartość przedsiębiorstwa, Styl zarządzania, Zmiany organizacyjne
Enterprise competitiveness, Enterprise value, Management style, Organisational change - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Autor rozpatrzył możliwość wykorzystania czynników tworzenia wartości przedsiębiorstwa do kształtowania przewagi konkurencyjne w warunkach globalnego rynku. Działania te prowadzą do zmian strategicznych w rozwoju przedsiębiorstwa.
The author analyzes the impact of competition on business development. The author discusses competitiveness in the light of creating value for an investor and a customer. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Enkel E., Back A., Krogh von G., Knowledge Networks for Business Growth, Springer, Berlin-Heidelberg 2007.
- Innovation on the Knowledge Economy - Implications for Education and Learning, Centre for Educational Research and Innovation, OECD Publishing House, Paryż 2004.
- Kaleta A., Inicjatywa strategiczna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa, [w:] Sukces organizacji. Uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne, red. H. Czubasiewicz, W. Golnau, Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 2007.
- Kotler Ph., Marketing, Dom Wydawniczy Rebis, Warszawa 2005.
- Pierścionek Z., Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstw, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.
- Porter M.E., Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników, Helion, Gliwice 2006.
- Prahalad C.K., Ramaswamy V., Przyszłość konkurencji, PWE, Warszawa 2005.
- Stonehouse G. i in., Globalizacja; strategia i zarządzanie, Kleberg SJa, Warszawa 2001.
- Van Aalst H.F., Networking in Society, Organisations and Education, [w:] Networks of Innovation, OECD Publishing House, Paryż 2003.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-3192
- Język
- pol