BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pomykalski Andrzej
Tytuł
Zmiany strategiczne a konkurencyjność przedsiębiorstw na rynku globalnym
Strategic Changes and Company Competitiveness on Global Markets
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008, nr 20, s. 303-308, bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce
Słowa kluczowe
Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Wartość przedsiębiorstwa, Styl zarządzania, Zmiany organizacyjne
Enterprise competitiveness, Enterprise value, Management style, Organisational change
Uwagi
summ.
Abstrakt
Autor rozpatrzył możliwość wykorzystania czynników tworzenia wartości przedsiębiorstwa do kształtowania przewagi konkurencyjne w warunkach globalnego rynku. Działania te prowadzą do zmian strategicznych w rozwoju przedsiębiorstwa.

The author analyzes the impact of competition on business development. The author discusses competitiveness in the light of creating value for an investor and a customer. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Enkel E., Back A., Krogh von G., Knowledge Networks for Business Growth, Springer, Berlin-Heidelberg 2007.
  2. Innovation on the Knowledge Economy - Implications for Education and Learning, Centre for Educational Research and Innovation, OECD Publishing House, Paryż 2004.
  3. Kaleta A., Inicjatywa strategiczna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa, [w:] Sukces organizacji. Uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne, red. H. Czubasiewicz, W. Golnau, Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 2007.
  4. Kotler Ph., Marketing, Dom Wydawniczy Rebis, Warszawa 2005.
  5. Pierścionek Z., Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstw, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.
  6. Porter M.E., Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników, Helion, Gliwice 2006.
  7. Prahalad C.K., Ramaswamy V., Przyszłość konkurencji, PWE, Warszawa 2005.
  8. Stonehouse G. i in., Globalizacja; strategia i zarządzanie, Kleberg SJa, Warszawa 2001.
  9. Van Aalst H.F., Networking in Society, Organisations and Education, [w:] Networks of Innovation, OECD Publishing House, Paryż 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu