BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Okrasiński Andrzej
Tytuł
Rynek bonów
Źródło
Gazeta Bankowa, 2008, nr 47, s. 46
Słowa kluczowe
Bony komercyjne, Motywacje pozapłacowe, Rynek dóbr konsumpcyjnych
Commercial bonds, Nonwage motivations, Consumer goods market
Abstrakt
Jeszcze kilka lat temu na rynku istniały tylko bony żywnościowe. Obecnie jest ich mnóstwo rodzajów. Spotkać można nawet bon motoryzacyjny, turystyczny, SPA, sportowy. Za pośrednictwem bonu można kupić bardzo wiele usług i towarów, można wyjechać na wczasy za granicę bez gotówki. Lider rynku bonowego w Polsce, firma Sodexho Pass, opracowuje strategię ofertową skierowaną już nie tylko do pracodawców, ale i do konsumentów, klientów indywidualnych. Prace są zaawansowane, a nowy produkt wyjdzie na rynek w końcu tego roku lub na początku przyszłego. W pierwszych dniach października firma ta wypuściła na rynek szereg nowych produktów. Zarząd przedsiębiorstwa nie obawiając się niepowodzeń informuje, że w naszym kraju zbyt tego typu usług outsourcingowych będzie wzrastał. Rynek jest ciągle chłonny i przez kilka lat będzie zaznaczać się poważnymi wzrostami, w granicach kilkunastu procent rocznie. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu