BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Okrasiński Andrzej
Tytuł
Duża konkurencja
Źródło
Gazeta Bankowa, 2008, nr 47, s. 54
Słowa kluczowe
Marketing partnerski, Karty płatnicze, Produkty bankowe, Klub klienta, Lojalność klientów
Partnership marketing, Payment cards, Bank product, Customer club, Customer loyalty
Firma/Organizacja
Cetelem Bank SA
Abstrakt
Karty partnerskie, co-brandowe, są obecne na polskim rynku finansowym tak naprawdę dopiero od kilku lat. Karty co-brandowe pojawiły się po raz pierwszy w USA 30 lat temu. I tam oraz w Wielkiej Brytanii są najbardziej popularne. Sygnowane są głównie przez banki we współpracy z sieciami handlowymi, stacjami paliw i operatorami sieci telefonii komórkowej. Liderem oraz pionierem na polskim rynku jest Cetelem Bank. Do końca poprzedniego roku wydał około 1,1 mln tego typu kart płatniczych. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu