BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gach Daniel (Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych)
Tytuł
Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi i instrumentów komunikowania się w małych i średnich przedsiębiorstwach
The Internet and Net-based Solutions for Small and Medium-sized Firms
Źródło
Studia i Prace Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2008, nr 1, t. 1, s. 312-320, bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Technologia informacyjna, Technologie informacyjne i telekomunikacyjne, Technologia komunikowania, Formy komunikowania, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Internet
Small business, Information Technology (IT), Information and Communication Technology (ICT), Communication technology, Forms of communication, Communication in organisation, Internet
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono wpływ technologii informacyjnej i światowej sieci komputerowej na rozwój gospodarczy, przestawiono zagadnienie ewolucji internetu oraz dokonano charakterystyki wybranych technik komunikacyjnych (newsletter, blog firmowy). Przedstawiono również wyniki badań pilotażowych w zakresie przygotowania oraz stosowania nowoczesnych narzędzi telekomunikacyjnych w małych i średnich przedsiębiorstwach.

The first part of the article examines the influence the Internet has had on society and businesses. The second part describes the evolution of the Internet and discusses selected communication tools such as newsletters and blogs. The last part presents the results of pilot research on small and medium-sized firms in the Małopolska region of Poland and their preparedness to implement net-based solutions. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Baker S., Green H. (2005), Błogi zmieniają twoją firmę, "Business Week" (edycja polska), nr 10.
  2. Bughin J., Manyika J. [2007], How Business Are Using Web 2.0: A McKinsey Global Survey, "The McKinsey Quarterly".
  3. Castells M. [2007], Społeczeństwo sieci, PWN, Warszawa.
  4. How Web 2.0 Could Change Your Firm's Recruiting & More |2008|, "Accounting Office Management & Administration Report", April.
  5. Kierzkowska P. [2008], E-biznes. Relacje z klientem, Helion, Gliwice.
  6. Krasoń M. [2008], Sztuczna inteligencja 3.0, "Manager Magazin", nr 1.
  7. Mazurek G. [2008], Błogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu, Wolters Kluwer Business, Kraków.
  8. Meister J.C. [2007], Web 2.0 Meets the New-Age Professional, "Chief Learning Officer", August.
  9. Mikuła B. |2006], Organizacje oparte na wiedzy, Wydawnictwo AE w Krakowie, Kraków.
  10. O'Reily T. [2006], What Is Web 2.0. Design Patterns and Business Models for the Next Generation of Software, http://www.oreillynet.eom/pub/a/oreilly/tim/news/2005/09/30/ what-is-web-20.html, 24.04.2006.
  11. Zachowania organizacyjne. Wybrane zagadnienia [2005], red. A. Potocki, Difin, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-6205
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu