BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Głuszek Ewa
Tytuł
Czynniki kształtujące reputację przedsiębiorstwa
Factors that Shape the Reputation of an Enterprise
Źródło
Studia i Prace Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2008, nr 1, t. 1, s. 365-372, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo, Wartości niematerialne, Ocena przedsiębiorstwa, Wizerunek przedsiębiorstwa
Enterprises, Intangible asset, Evaluation enterprises, Company image
Uwagi
summ.
Abstrakt
Dokonano przeglądu czynników, które w opinii różnych autorów lub środków badawczych budują reputajcę przedsiębiorstwa oraz zaproponowano pewną syntezę w postaci uporządkowania tych spośród nich, które menedżerowie powinni brać pod uwagę, chcąc skutecznie zarządzać tym cennym aktywem. (skróc. oryg. streszcz.)

This article looks at factors that shape a corporation's reputation. These factors can be used to evaluate the company's reputation using different organizational components, including financial performance, innovation, corporate social responsibility, products/services, public relations, etc. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J. [2004], Wizerunek firmy, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza.
  2. Cravens K., Oliver E., Ramamoorti S. [2003], The Reputation Index: Measuring and Managing Corporate Reputation, "European Management Journal", vol. 21.
  3. Dowling G. [1993], Developing Your Company Image into a Corporate Asset, "Long Range Planning", vol. 26, nr 2.
  4. Fombrun Ch. [1996], Reputation. Realizing Value from the Corporate Image, Harvard Business School Press, Boston, Massachusetts.
  5. Kotler P. [1994], Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa.
  6. Mistrzowie wizerunku [2007], "Manager Magazin", nr 1.
  7. Roberts P., Dowling G. [2002], Corporate Reputation and Sustained Superior Financial Performance, "Strategie Management Journal", nr 23.
  8. Rose C, Thomsen S. [2004], The Impact of Corporate Reputation on Performance: Some Danish Evidence, "European Management Journal", vol. 22, nr 2, April.
  9. Zarębska A. [2007], Reputacja - warunek powodzenia przedsiębiorstwa na rynku, "Organizacja i Kierowanie", nr 2.
  10. Zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa [2004], Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-6205
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu