BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Teneta-Skwiercz Dorota
Tytuł
Społeczne zaangażowanie biznesu na przykładzie firmy PricewaterhouseCoopers
Corporate Community Involvement In PricewaterhouseCoopers
Źródło
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008, nr 20, s. 396-403, tab., bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce
Słowa kluczowe
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Studium przypadku, Przedsiębiorczość społeczna, Wolontariat, Społeczne zaangażowanie przedsiębiorstw
Corporate Social Responsibility (CSR), Case study, Social entrepreneurship, Volunteering, Corporate community involvement
Uwagi
summ.
Firma/Organizacja
PricewaterhousCoopers (PwC)
Abstrakt
Celem autorki było przedstawienie idei społecznego zaangażowania biznesu, na przykładzie firmy PricewaterhouseCoopers (PwC). Autorka scharakteryzowała istotę tego zaangażowania, jego przesłanki i korzyści, jakie przynosi beneficjentom. W kolejnej części opisała różnorodne przedsięwzięcia z zakresu społecznego zaangażowania biznesu (ang corporate comminity involvement CCI) realizowane przez badaną korporację. Na zakończenie autorka podkreśliła, że podejmowane przez PwC działania, wskazują na wrażliwość społeczną i niezwykłe wyczulenie tej firmy na świat zewnętrzny.

The article focuses on the idea of Corporate Community Involvement (CCI). In the first part of it the author defines not only the heart of the matter but also its premises. Besides there are also advantages and benefits mentioned which may be gained by workers and society generally understood -and all of it in the environment of the corporate responsible company. The second part of the article consists of describing vast variety of enterprises within CCI which have been executed by PricewaterhouseCoopers. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Black S., Public relations, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001.
  2. Drucker P.F., Myśli przewodnie Druckera, MT Biznes sp. z o.o., Warszawa 2002.
  3. http://www.mckinsey.com.
  4. http://www.iob.org.pl.
  5. http://www.wolontariat.biz.pl.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1899-3192
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu