- Autor
- Wołczek Przemysław
- Tytuł
- Ewolucja form strategii przedsiębiorstw branży mięsnej
The Evolution of Forms of Strategies of the Meat Industry Enterprises - Źródło
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008, nr 20, s. 429-437, rys., tab., bibliogr. 2 poz.
- Tytuł własny numeru
- Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce
- Słowa kluczowe
- Rynek mięsny, Formułowanie strategii, Misja przedsiębiorstwa, Strategia rozwoju, Strategia przedsiębiorstwa
Meat market, Strategy formulation, Enterprise mission, Development strategy, Corporation strategies - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Autor przedstawił część z wyników badań przeprowadzonych w drugiej połowie 2006 roku, w krajowych przedsiębiorstwach branży mięsa czerwonego. Były to przedsiębiorstwa, które dostosowały funkcjonowanie do wymagań unijnych i uzyskały prawo sprzedaży swoich produktów na rynku wspólnotowym. Przystępując do badań, autor założył, że po integracji Polski z UE, nastąpią zmiany strategii działania przedsiębiorstw tej branży, w tym również w obszarze form strategii.
In this paper the author presents some results of his research about the evolution of forms of strategies of the Polish meat industry enterprises after Poland's accession to the European Union. Great deal of this material refers to characteristics of basic elements of strategy, such as: mission, strategic goals, strategy time-horizon. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Moszkowicz M., Strategia przedsiębiorstwa okresu przemian, PWE, Warszawa 2000.
- Obłój K., Strategia sukcesu firmy, PWE, Warszawa 1998.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-3192
- Język
- pol