- Autor
- Woźniak Leszek, Dziedzic Sylwia
- Tytuł
- Charakterystyka profilu ekonomicznego sektora bezpośredniej sprzedaży produktów rolniczych
Characteristic of Economic Profile in the Agricultural Products Direct Sales Sector - Źródło
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008, nr 20, s. 438-443, bibliogr. 8 poz.
- Tytuł własny numeru
- Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce
- Słowa kluczowe
- Handel produktami rolnymi, Sprzedaż bezpośrednia, Analiza strategiczna
Agricultural trade, Direct sales, Strategic analysis - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Autorzy, przy pomocy metody ekonomiczny profil sektora, dokonali analizy głównych cech ekonomicznych sektora bezpośredniej sprzedaży produktów rolniczych. Zasięg analizy objął województwo podkarpackie.
The work presents a detailed analysis of competitive setting from agricultural product direct sales sector with the use of such a method as an economic sector profile. (originalabstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1999,s. 109-111.
- Gołębiowski T., Zarządzanie strategiczne. Planowanie i kontrola, Difin, Warszawa 2001, s. 120-122.
- Kaleta A., Analiza strategiczna w przemyśle, Wyd. AE, Wrocław 1997, s. 189-190.
- Lisiński M., Metody planowania strategicznego, PWE, Warszawa 2004, s. 135.
- Penc J., Leksykon biznesu, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1997, s. 395-396.
- Porter M.E., Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurencji, PWE, Warszawa 1992, s. 23-24.
- Strategia rozwoju obszarów wiejskich i rolnictwa na lata 2007-2013 (z elementami prognozy do roku 2020), Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Warszawa, listopad 2004, s. 37.
- Thompson A.A., Strickland A.J., Strategic Management, Concept and Casus, wyd. 9, Irwin, Homewood, Boston 1966.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1899-3192
- Język
- pol