BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kollár Vojtech, Knošková L'ubica
Tytuł
Product management in Slovak Republic
Zarządzanie produktem na Słowacji
Źródło
Towaroznawcze Problemy Jakości, 2007, nr 3, s. 34-44, bibliogr. 5 poz.
Polish Journal of Commodity Science
Słowa kluczowe
Produkt, Zarządzanie produktem, Menedżer, Konkurencyjność wyrobów
Product, Product management, Manager, Products competitiveness
Uwagi
summ., streszcz.
Kraj/Region
Słowacja
Slovak Republic
Abstrakt
Zarządzanie produktem ma charakter operacyjny i spełnia rolę strategiczną i taktyczną. Przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa przedstawia jego zdolność do zaoferowania produktów o unikatowej wartości i kreowania popytu wśród konsumentów. W niniejszej pracy autorzy przedstawiają wyniki badań ankietowych dotyczące odpowiedzialności, konkurencyjności, doświadczenia zawodowego i charakte­ry­styki menedżerów produktu gdyż cechy te są uważane za ważne w aktywności biznesowej na Słowacji. (abstrakt oryginalny)

Product management fulfils roles of strategic, tactical and operational character. Competitive advantage of the company represents the ability to offer products with unique value and generate consumer demand. The authors in the article present the results of questionnaire survey of Product Manager responsibilities, competencies, work experience and personal characteristics as they are considered to be important for the businesses active in Slovak Republic. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. EN 1325 - 1 Value Management, Value Analysis, Functional Analysis Vocabulary - Part 1: Value Analysis and Functional Analysis.
  2. Vlcek R. (2002) Hodnota pro zakaznika. Praha: Management Press, p. 443.
  3. ISBN 80-7261-068-6.
  4. Tomek G., Vavrova V. (2001) Vyrobek a jeho uspech na trhu. Grada Publishing, Praha, p. 349. ISBN 80-247-0053-0.
  5. Hamel G. (2002) Leading the Revolution. Plume, New York, p. 338. ISBN 0-452-28324-8.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-747X
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu