BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Solarz Jan K.
Tytuł
Szklanka do połowy pełna
Źródło
Gazeta Bankowa, 2009, nr 26, s. 30-31
Słowa kluczowe
Sektor bankowy, Kryzys finansowy, Ocena działalności banku, Strategia marketingowa
Banking sector, Financial crisis, Assessment of banking performances, Marketing strategy
Abstrakt
W artykule zawarto roczne podsumowanie działalności polskiego sektora bankowego w warunkach kryzysu. Zwrócono uwagę na straty i zyski. Podkreślono, że jedynie 14 banków komercyjnych i 2 banki spółdzielcze odnotowały w 2008 r. straty. Wskazano na konieczność zmiany błędnej strategii marketingowej największych banków i objęcie nią ubogich mieszkańców kraju.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu