- Autor
- Solarz Jan K.
- Tytuł
- Szklanka do połowy pełna
- Źródło
- Gazeta Bankowa, 2009, nr 26, s. 30-31
- Słowa kluczowe
- Sektor bankowy, Kryzys finansowy, Ocena działalności banku, Strategia marketingowa
Banking sector, Financial crisis, Assessment of banking performances, Marketing strategy - Abstrakt
- W artykule zawarto roczne podsumowanie działalności polskiego sektora bankowego w warunkach kryzysu. Zwrócono uwagę na straty i zyski. Podkreślono, że jedynie 14 banków komercyjnych i 2 banki spółdzielcze odnotowały w 2008 r. straty. Wskazano na konieczność zmiany błędnej strategii marketingowej największych banków i objęcie nią ubogich mieszkańców kraju.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0860-7613
- Język
- pol