BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sobrini Aburto Fernando
Tytuł
Klient szuka człowieka
Źródło
Gazeta Bankowa, 2009, nr 26, s. 56-57
Słowa kluczowe
Sieci przedsiębiorstw, Sektor bankowy, Bankowość detaliczna, Obsługa klienta
Enterprise networks, Banking sector, Retail banking, Customer service
Uwagi
W atykule tabela: Porównanie sektora bankowego w Europie (grudzień 2007 r.) - liczba oddziałów, liczba oddziałów/1000 mieszkańców, pracownicy/oddziały, pracownicy/1000 mieszkańców.
Abstrakt
W artykule podkreślono, że bankowe sieci oddziałów w poszczególnych krajach Europy są bardzo zróżnicowane, a różnice te utrzymują się mimo upływu czasu. Podjęto próbę odpowiedzi na pytania: na czym powinna polegać rola oddziału w sytuacji, gdy pojawia się coraz więcej innych kanałów kontaktowych między klientem a bankiem; jaką rolę w kontaktach z klientami odgrywa zespół oddziału i czy rola ta usprawiedliwia koszty dystrybucji przypadające na ten oddział; jaka powinna być optymalna wielkość bankowej sieci oddziałów i w jakim kierunku sieć ta powinna się rozwijać?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu