BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gawryś Iwona
Tytuł
Blisko klienta i pracownika
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2009, nr 5, s. 19-23
Słowa kluczowe
Wizerunek pracodawcy, Pracodawcy, Przewaga konkurencyjna
Employer branding, Employers, Competitive advantage
Firma/Organizacja
Eniro Polska Sp. z o.o.
Abstrakt
Employer branding to szereg zaplanowanych działań firmy, która chce być postrzegana jako atrakcyjny pracodawca. Jeśli są one spójne z jej misją, wizją i obowiązującymi wartościami, ma szansę zatrzymać najlepszych i pozyskać najbardziej wartościowych pracowników. Może również wzmocnić swoją przewagę konkurencyjną na rynku. W niniejszym artykule zaprezentowano strategię budowania wizerunku pracodawcy na przykładzie firmy Eniro Polska.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu