BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szulczyński Arkadiusz
Tytuł
Kryzys kreacji online
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 4, s. 10-12
Słowa kluczowe
Kreatywność, Kampanie reklamowe, Reklama w internecie, Strategia komunikowania
Creativity, Advertising campaign, Internet advertising, Communication strategy
Abstrakt
Autor artykułu zastanawia się, czy w polskim internecie możliwe jest tworzenie naprawdę wielkich idei, szczególnie w dobie kryzysu. Jego zdaniem tak; przekonuje on, że te marki, które wierząc w efektywność kreatywną nie zapomną o rozwijaniu wizerunku, który budowały w oczach swoich klientów - wygrają. Jeśli wspólnie - klienci i agencje - popracują nad procesami tworzenia koncepcji, zmieniając wiele z obecnych złych przyzwyczajeń, wygrają podwójnie. Autor przypomina, że mediaplan dla słabego pomysłu i dobrego pomysłu zazwyczaj na końcu kosztuje tyle samo.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu