BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zaleski Marek
Tytuł
Zarządzanie reputacją w sieci
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 4, s. 60-62
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, Zarządzanie informacją, Strategia komunikowania, Użytkownicy internetu
Company image, Information management, Communication strategy, Internet users
Abstrakt
Autor twierdzi, że wobec potencjału, jaki ma internet, posiadanie i stosowanie strategii zarządzania reputacją, która uwzględniałaby istnienie tego medium, jest dla przedsiębiorstw zarówno dużych, jak i małych czymś koniecznym. Według autora, strategia powinna uwzględniać takie elementy, jak monitorowanie reputacji firmy w sieci, stosowanie komunikacji online i offline w odpowiedniej proporcji, przeszukiwanie internetu w celu wykrycia grożącego firmie ryzyka, pozycjonowanie stron w przeglądarkach internetowych, wykupowanie domen i prowadzenie dialogu z pracownikami i rzecznikami przed pojawieniem się problemu, a nie dopiero w czasie jego trwania. Autor dodaje, że w przypadku monitoringu firmy powinny skupiać się nie tylko na klasycznych portalach internetowych czy serwisach, ale zacząć dostrzegać i wykorzystywać możliwości mediów społecznościowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu