BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Giersz Zuzanna
Tytuł
Zdjęcie - jak przyciągnąć uwagę
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 4, s. 74-76
Słowa kluczowe
Dziennikarstwo, Fotografika, Komunikowanie skuteczne, Promocja przedsiębiorstwa
Journalism, Photography, Effective communication, Promotion of enterprise
Abstrakt
Według autorki słowo pisane traci na znaczeniu, a obraz staje się podstawą naszej codzienności, dlatego też o zdjęciach jako formie przenoszenia informacji powinniśmy wiedzieć więcej, ponieważ one rządzą się swoimi prawami. Czy informacja prasowa ma opisywać zdjęcia, czy zdjęcie ma być jedynie dodatkiem i ilustrować informację? Jak o tym zdecydować? Autorka przyznaje, że sprawa nie jest wcale prosta, wybór zależy bowiem od wielu czynników - od kategorii grupy docelowej, do jakiej kierujemy informację prasową, od charakteru medium i przede wszystkim od tematu informacji. To on determinuje charakter zdjęcia, jakie powinno towarzyszyć komunikatowi prasowemu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu