BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karliński Kuba, Rudolf Tomasz
Tytuł
Wiedza klientów rozwija firmę
Źródło
Marketing w Praktyce, 2009, nr 5, s. 6-9
Słowa kluczowe
Polityka konsumencka, Kreatywność, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Wiedza
Consumer policy, Creativity, Customer Relationship Management (CRM), Knowledge
Abstrakt
Autorzy przypominają, że aby utrzymać istniejących i pozyskiwać nowych klientów, trzeba się starać, a im większa konkurencja, tym skala trudności tego wyścigu rośnie. Klienci, korzystając z produktów i usług, gromadzą wiedzę, która może być bezcenna dla firmy pragnącej rozwijać ofertę, dopracowywać swoje produkty i tworzyć nowe. Autorzy przekonują, że klienci są jednym z najbardziej zasobnych źródeł informacji, których odpowiednie wykorzystanie może dać firmie ogromną przewagę. Dlatego nie dziwi ich, że tak wiele firm prosi klientów o pomysły, uwagi i informacje zwrotne, które mogłyby posłużyć do rozwoju biznesu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu